free counters

Followers

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Nj Photography

Malam persiapan Jamuan Pakatan Rakyat

Sunday, February 28, 2010

Kerjasama DAP, PAS & Keadilan mengeratkan ukhuwah antara parti

Jamuan pakatan rakyat sempena Rumah Terbuka Tahun Baru Cina diadakan pada keesokan hari di Dewan Kian Kok, Likas. Malam semalam, kami di atas nama Dewan Pemuda PAS Negeri Sabah turun besama-sama dengan Parti Keadilan Rakyat dan DAP untuk membantu bagi menjayakan segala persiapan di dewan tersebut. Persiapan pentas dan pemasangan bendera di dewan berkenaan telah mengeratkan persahabatan di antara ketiga-tiga parti di samping berkenalan di antara satu dengan yang lain. Esok pagi pimpinan Keadilan, DAP, dan wakil pimpinan PAS akan turun. Kemungkinan Keadilan akan diwakili oleh Dato’ Anuar Ibrahim, DAP pula di wakili oleh Lim Kit Siang, manakala PAS diwakili Ust Hishamuddin.




Mari kita sama-sama meraikan Jamuan Pakatan ini, semua orang ramai di jemput hadir. Bawalah keluarga dan teman-teman anda. Sama-samalah kita meraikannya.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Saluran Alternatif Anda

Utusan Online Berita Harian Online Harian Metro Online Bernama News Suara Kontemporari The Star Melayu Nst Online Malay Mail The Star Menarik TV3 Yahoo News CNN News Aljazeera English Republika Online Harakah Sinar Harian Sinar Harian Themalaysianinsider Tranungkite Sabahkini Sabahdaily

Blog Pimpinan PAS Pusat

Blog Dewan Pemuda PAS Pusat

Blog Ilmiah

Blog Remaja & Pelajar

Mahasiswa Geng Kita

  © Blogger template Nahnu Jundullah by nahnujundullahtemplate.com 2009

Back to TOP