free counters

Followers

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Nj Photography

Qiam Bulanan Kelab Remaja Ukhuwah KK Dan Kem Remaja Islam Kundasang

Thursday, April 21, 2011

Seperti biasa minggu ini Kelab Remaja Ukhuwah Bersama Persatuan Siswazah Sabah akan mengadakan program serentak di kedua-dua buah tempat iaitu Qiam bulanan Kelab Remaja Ukhuwah Cawangan Kota Kinabalu bertemakan 'akidah-Back To The Basic' dan Program Kem Remaja Islam Kundasang Di Pusat Latihan Islam, Kundasang.

Qiam bulanan Kelab Remaja Ukhuwah dan Mesyuarat Agung Kali ke-4.

Bertempat di Masjid UMS kota Kinabalu, Kelab Remaja Ukhuwah Cawagan Kota Kinabalu akan mengadakan qiam tersebut pada 23-24 April 2011 bermula dari pukul 2 petang pada hari sabtu hingga pagi keesokan harinya.

Kem Remaja Islam Kundasang (KRIS)


Sementara itu program Kem Remaja Islam Kundasang pula akan berlangsung pada 22-24 April 2011. Pendaftaran akan bermula pada sebelah petang sekitar jam 4 petang. Pelbagai pengisian menarik telah mereka sediakan termasuklah, tayangan video, latihan dalam kumpulan, riadah, explorace dan sebagainya. Objektif program ini andalah untuk mendekati para remaja untuk kembali kepada fitrah disamping mengisi masa lapang mereka untuk aktiviti pengisian yang berbentuk amal Islami.

Untuk Maklumat Lanjut Anda boleh Menghubungi atau lawati :

Qiamulail Kelab Remaja Ukhuwah

Kem Remaja Islam Kundasang
Azizul Julirin (0198106351)

Facebook Fan Page
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Saluran Alternatif Anda

Utusan Online Berita Harian Online Harian Metro Online Bernama News Suara Kontemporari The Star Melayu Nst Online Malay Mail The Star Menarik TV3 Yahoo News CNN News Aljazeera English Republika Online Harakah Sinar Harian Sinar Harian Themalaysianinsider Tranungkite Sabahkini Sabahdaily

Blog Pimpinan PAS Pusat

Blog Dewan Pemuda PAS Pusat

Blog Ilmiah

Blog Remaja & Pelajar

Mahasiswa Geng Kita

  © Blogger template Nahnu Jundullah by nahnujundullahtemplate.com 2009

Back to TOP