free counters

Followers

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Nj Photography

Debat PTPTN: Tahniah KJ dan Rafizi.

Wednesday, May 23, 2012


Semalam berlangsungnya debat PTPTN antara dua calon dengan dua parti komponen yang berbeza, Khairy Jamaluddin yang dikenali sebagai KJ dan Rafizi. Debat yang berlangsung hampir satu jam yang dibawah oleh Sinar Harian & Astro Awani. Sekiranya anda tidak dapat menonton semalam, boleh tengok di sini.








Debat sebegini yang amat diperlukan di Malaysia. Kalau ada yang mengatakan debat ini membuang masa, selepas ini, anda kena pergi ke luar negara dan belajar dari negara maju seperti eropah dan amerika. Mereka maju kerana pemikiran terbuka, mereka maju kerana banyaknya ilmu di dada, mereka maju kerana bercakap berdasarkan fakta. Bak kata bekas PM "Rakyat seharusnya mempunyai minda kelas pertama".

p/s masing-masing boleh menilai mana satu fakta dan mana satu auta. Apapun moderetor jak yang paling cool, sempoi dan berani.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Saluran Alternatif Anda

Utusan Online Berita Harian Online Harian Metro Online Bernama News Suara Kontemporari The Star Melayu Nst Online Malay Mail The Star Menarik TV3 Yahoo News CNN News Aljazeera English Republika Online Harakah Sinar Harian Sinar Harian Themalaysianinsider Tranungkite Sabahkini Sabahdaily

Blog Pimpinan PAS Pusat

Blog Dewan Pemuda PAS Pusat

Blog Ilmiah

Blog Remaja & Pelajar

Mahasiswa Geng Kita

  © Blogger template Nahnu Jundullah by nahnujundullahtemplate.com 2009

Back to TOP