free counters

Followers

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Nj Photography

Persiapan menuju karnival bersukan....

Friday, December 10, 2010


Berusaha menyiapkan banner... Tangan siapakah ini? Pastinya bukan tanganku..

Tangan memulakan langkah, mencapai berus yang ada, dan mencari warna pelaka. Hari ini persiapan untuk karnival sukan rakyat yang akan berlangsung pada awal bulan tahun hadapan. Sepeti tahun-tahun sebelumnya sambutan akan memberangsangkan di kalangan rakyat bumi peladang. Permulaan peringkat pertama ini adalah promosi secara besar-besaran di seluruh daerah Tawau dan beberapa banner telah pun telah disiapkan.
 
Masing-masing menunjukkan skill mewarna

Walauun tidak seberapa dan tidak menggunakan teknologi yang ada seperti sekarang yang terdapat di kedai-kedai printing. Namun apa yang paling penting adalah syiar Islam terhadap masyarakat yang melihatnya agar tidak menunjukkan bahawa Islam itu tidak jumud. Ini juga menunjukkan bahawa dalam Islam juga mengutamakan aktiviti riadah kerana ia menjaga kesihatan hidup. Namun kesemua itu perlulah diletakkan ditempat yang sepatutunya menurut landasan Islam.


Akhirnya beberaa banner sia dibuat untuk dipasang di seluruh bandar Tawau.

1 comments:

Adry December 10, 2010 at 1:33 PM  

semmat la gambar.. maklumla... d3100 tuuuuu

Adry @ http://www.adrysabry.net

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Saluran Alternatif Anda

Utusan Online Berita Harian Online Harian Metro Online Bernama News Suara Kontemporari The Star Melayu Nst Online Malay Mail The Star Menarik TV3 Yahoo News CNN News Aljazeera English Republika Online Harakah Sinar Harian Sinar Harian Themalaysianinsider Tranungkite Sabahkini Sabahdaily

Blog Pimpinan PAS Pusat

Blog Dewan Pemuda PAS Pusat

Blog Ilmiah

Blog Remaja & Pelajar

Mahasiswa Geng Kita

  © Blogger template Nahnu Jundullah by nahnujundullahtemplate.com 2009

Back to TOP