free counters

Followers

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Nj Photography

Anda kecewa dengan PC anda yang lembab?

Friday, October 7, 2011



Hari ini saya mempelajari sebuha perisian yang dapat meningkatkan boot pc anda. Pertama kali saya postkan entry mengenai teknologi maklumat sebegini. Mungkin selepas ini saya akan postkan lebih banyak maklumat berkaitan informasi & teknologi. Bukan untuk menjadi seorang "hackers" namun untuk membantu lebih ramai manusia berkaitan apa yang saya telah pelajari dan fahami. Kebanyakan maklumat dan toturial saya ikuti ini adalah daripada laman-laman web dan blog-blog orang lain juga. Maklumlah masih berjinak-jinak lagi.

Berbalik kepada kepada tajuk perbincangan kita pada hari ini berkaitan sebuah perisian yang diberi nama Soluto. Pasti ramai yang kecewa dan "frust" apabila komputer lembab dan terlalu payah untuk di buka. Soluto merupakan penyelesaiannya. Ia merupakan sebuah perisian yang membaiki sistem maklumat di dalam komputer anda.

Apa kebaikan yang ada pada Soluto?
   1. Dapat menyingkatkan masa boot komputer anda.
   2. Melajukan pelayar web anda.
   3. Meningkatkan kelajuan pc anda.


Di bawah ini adalah maklumat video berkaitan perisian berkenaan.




Walaubagaimana pun keburukan yang ada pada soluto ini adalah apabila anda install perisian ini pastikan anda online terlebih dahulu. Namun apa yang pastinya adalah perisian ini adalah PERCUMA.

kredit to :Myhackers
.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Saluran Alternatif Anda

Utusan Online Berita Harian Online Harian Metro Online Bernama News Suara Kontemporari The Star Melayu Nst Online Malay Mail The Star Menarik TV3 Yahoo News CNN News Aljazeera English Republika Online Harakah Sinar Harian Sinar Harian Themalaysianinsider Tranungkite Sabahkini Sabahdaily

Blog Pimpinan PAS Pusat

Blog Dewan Pemuda PAS Pusat

Blog Ilmiah

Blog Remaja & Pelajar

Mahasiswa Geng Kita

  © Blogger template Nahnu Jundullah by nahnujundullahtemplate.com 2009

Back to TOP