free counters

Followers

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Nj Photography

Perginya Seorang Ayah

Wednesday, February 24, 2010

Adik Syukri di sebelah kiri duduk bersama abg sulungnya
ketika majlis baca Yassin

Malam tadi baru sahaja melawat seorang adik dan membaca Yassin serta tahlil yang mana adik tersebut baru sahaja kehilangan seorang ayahnya, Suhaman Liman yang baru berumur 48 tahun telah meninggal tidak sampai seminggu yang lepas kerana menghidapi penyakit yang telah lama dihadapi iaitu penyakit buah pinggang. Saya bersama sahabat yang lainnya datang untuk menjenguk keluarga adik tersebut.

Nadir dan Asraf turut hadir bersama-sama dalam majlis bacaan Yassin tersebut

Syukri nama diberi, tinggal bersama seorang Ibu yang hanya sebagai tukang sapu di kawasan flat perumahan Puri Warisan. Mempunyai 3 orang abang dan 2 orang adik lelaki dan seorang adik perempuan. Adik Syukri merupakan pelajar di SMK Likas bersama 2 orang adiknya Sufri dan Faizah manakal seorang adiknya lagi bersekolah di SMK Bongawan 2 dan tinggal bersama makcik dan pakciknya di Papar. Arwah tersebut telah menghembuskan nafas yang terakhir di Hospital Queen Elizibeth. Dan selesai di kafan dan di mandikan di rumah keluarganya di Kg.Likas.

Takziah buat adik Syukri semoga arwah ayah di tempatkan bersama orang-orang yang beriman...

“Sesungguhnya setiap yang hidup itu pasti akan menemui kematian”

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Saluran Alternatif Anda

Utusan Online Berita Harian Online Harian Metro Online Bernama News Suara Kontemporari The Star Melayu Nst Online Malay Mail The Star Menarik TV3 Yahoo News CNN News Aljazeera English Republika Online Harakah Sinar Harian Sinar Harian Themalaysianinsider Tranungkite Sabahkini Sabahdaily

Blog Pimpinan PAS Pusat

Blog Dewan Pemuda PAS Pusat

Blog Ilmiah

Blog Remaja & Pelajar

Mahasiswa Geng Kita

  © Blogger template Nahnu Jundullah by nahnujundullahtemplate.com 2009

Back to TOP